Cantustickets FAQ

Wanneer worden niet-betaalde tickets terug vrijgegeven?

Elke 60 minuten worden niet betaalde tickets opnieuw vrijgegeven. Je kan je dus elke 60 minuten nadat de ticketverkoop is gestaard opnieuw proberen om een ticket te kopen (tot de tickets zijn uitverkocht natuurlijk). Vergeet dan wel niet binnen de 60 minuten te betalen anders wordt ook jouw ticket weer vrijgegeven. Geen paniek dus als je niet meteen een ticketje kon bemachtigen. Er komen heel vaak nog tickets vrij dus probeer het gewoon later nog eens opnieuw.

Kan ik meerdere tickets kopen?

Bij de meeste cantussen is het mogelijk om 2 tickets te kopen per persoon. Dit zodat je sowieso met een vriend(in) binnen zou geraken. Echter kunnen er hier altijd uitzonderingen op zijn, bijvoorbeeld bij cantussen met beperkte capaciteit of in samenwerking met andere kringen.

Hoe betaal ik mijn ticket?

Het ticket kan meteen worden betaald na het reserveren. Je zal op de ticketsite een betaalprompt zien waarbij je de stappen moet volgen zoals bij de meeste andere online betaalservices. Wanneer je ticket succesvol is betaald, zal je meteen een PDF met de QR-code kunnen downloaden. Er volgt ook een bevestigingsmail waarin dezelfde PDF met QR-code ook te vinden is. BELANGRIJK!: Je ticket is dus pas definitief NA BETALING! Anders wordt je ticket terug vrijgegeven.

Wat als ik geen QR-code ontvang?

Indien er geld van je rekening is gegaan en je toch geen ticket hebt ontvangen, kan je ons altijd bereiken op . We zullen hier dan zo snel mogelijk op terug komen!

Wat als ik toch niet meer kan komen?

We doen NIET aan terugbetalingen, zoals ook vermeld in de algemene voorwaarden bij aankoop van het ticket. Hoe kan je dan toch nog van je ticket af geraken? Indien je nog niet betaald had, kan je je ticket gewoon laten vervallen door het ook niet meer te betalen. In dit geval verkopen wij het ticket gewoon opnieuw. Had je toch al betaald, dan zal je zelf op zoek moeten gaan naar iemand die je ticket wilt overkopen. Dit doe je simpelweg door je QR-code door te sturen naar deze persoon en de betaling regel je dan onderling. Let wel op, elke QR-code kan slechts eenmaal gescand worden en de QR-codes staan op naam. Verkoop je ticket dus zeker niet meerdere keren door, want dit zullen wij snel doorhebben!

Waar kan ik een ticket kopen?

Tickets voor cantussen zijn altijd te koop in het evenement op de VTK-site. Deze link wordt altijd op een bepaald, op voorhand gecommuniceerd uur, actief gesteld. Ook kan je via de link in het Facebookevenement tickets kopen. Deze link stuurt je ook door naar de VTK-site. TIP!: Zorg dat je, voordat de link online komt, al ingelogd bent op vtk.be, zodat je sneller een ticket kunt bemachtigen.

Kan ik voorrang op cantustickets krijgen?

Je kan zeker voorrang krijgen op cantustickets! Het enige wat je hiervoor moet doen is vaste medewerker worden bij VTK! Hoe doe je dit? Als je 15 of meer shiften bij VTK komt doen, wordt je automatisch vaste medewerker. De voordelen die hieraan verbonden zijn blijven niet enkel bij voorrang voor inschrijvingen van evenementen, maar ook zijn er exclusieve feestjes en leuke gadgets voor alle vaste medewerkers. Elke week zijn er meer dan genoeg shiften waarbij je onze werking enorm kan helpen, dus neem hier alvast een kijkje!

Kan ik mijn ticket nog op de cantus betalen?

Nee! Normaliter gaan alle inschrijvingen voor alle cantussen nu via het online ticketsysteem. Het zou heel sporadisch kunnen voorvallen dat we toch nog met een fysieke verkoop zouden werken, maar dan zal dit altijd op voorhand duidelijk gecommuniceerd worden in het Facebookevenement en het evenement op de site.