Cantustickets FAQ

Wanneer worden niet-betaalde tickets terug vrijgegeven?

Na elke 60 minuten worden niet betaalde tickets opnieuw vrijgegeven. Je kan je dus elk 60 minuten opnieuw proberen inschrijven. Vergeet dan natuurlijk wel niet binnen de 60 minuten te betalen anders wordt ook jouw ticket weer vrijgegeven. Geen paniek dus als je niet meteen een ticketje kon bemachtigen. Er komen heel vaak nog tickets vrij dus probeer het gewoon later nog eens opnieuw.

Kan ik meerdere tickets kopen?

Bij de meeste cantussen is het mogelijk om 2 tickets te kopen per persoon. Dit zodat je sowieso met een vriend(in) binnen zou geraken. Echter kunnen er hier altijd uitzonderingen op zijn, bijvoorbeeld bij cantussen met beperkte capaciteit of in samenwerking met andere kringen.

Hoe betaal ik mijn ticket?

Nadat je een ticket reserveerde in het desbetreffende evenement op onze website vtk.be, ontvang je een e-mail met de bevestiging van je reservatie. In deze e-mail zal ook een betaallink te vinden zijn. Je kan je gereserveerde ticket dus definitief boeken door op deze link te klikken en de betaling uit te voeren. Na een succesvolle betaling ontvang je nog een tweede mail van ons met een QR-code die je toegang tot het evenement zal bieden. BELANGRIJK!: Je ticket is dus pas definitief NA BETALING! Anders wordt je ticket terug vrijgegeven.

Wat als ik geen QR-code ontvang?

Het betaalsysteem dat VTK gebruikt (net zoals de volledige VTK-site) is volledig ontworpen en geschreven door de mannen van onze IT dienst. Dit maakt natuurlijk dat dit niet altijd perfect werkt en er af een toe al eens een foutje in het systeem kan sluipen. Als je dus wel betaald hebt en je ons een betaalbevestiging kunt tonen, maar toch geen QR-code ontving, mag je ervan uit gaan dat je inschrijving in orde is.

Wat als ik toch niet/niet meer kan komen?

Wij doen NIET aan terugbetalingen. Hoe kan je dan toch nog van je ticket af geraken? Indien je nog niet betaald had, kan je je ticket gewoon laten vervallen door het ook niet meer te betalen. In dit geval verkopen wij het ticket gewoon opnieuw. Had je toch al betaald, dan zal je zelf op zoek moeten gaan naar iemand die je ticket wilt overkopen. Dit doe je simpelweg door je QR-code door te sturen naar deze persoon en de betaling regel je dan onderling. Let wel op, elke QR-code kan slechts eenmaal gescand worden en de QR-codes staan op naam. Verkoop je ticket dus zeker niet meerdere keren door, want dit zullen wij snel doorhebben!

Waar kan ik een ticket kopen?

Tickets voor cantussen zijn altijd te koop in het evenement op de VTK-site. Deze link wordt altijd op een bepaald, op voorhand gecommuniceerd uur actief gesteld. Ook kan je via de link in het Facebookevenement tickets kopen. Deze link stuurt je ook door naar de VTK-site. TIP!: Zorg dat je voordat de link online komt al ingelogd bent op vtk.be zodat je sneller een ticket kunt bemachtigen.

Hoe kan ik voorrang op cantustickets krijgen?

Je kan zeker voorrang krijgen op cantustickets! Het enige wat je hiervoor moet doen is vaste medewerker worden bij VTK! Hoe doe je dit? Als je 15 of meer shiften bij VTK komt doen, wordt je automatisch vaste medewerker. De voordelen die hieraan verbonden zijn blijven niet enkel bij voorrang voor inschrijvingen van evenementen, maar ook zijn er exclusieve feestjes en leuke gadgets voor alle vaste medewerkers. Elke week zijn er meer dan genoeg shiften waarbij je onze werking enorm kan helpen, dus neem hier alvast een kijkje!

Kan ik mijn ticket nog op de cantus betalen?

Nee! Normaliter gaan alle inschrijvingen voor alle cantussen nu via het online ticketsysteem. Het zou heel sporadisch kunnen voorvallen dat we toch nog met een fysieke verkoop zouden werken, maar dan zal dit altijd op voorhand duidelijk gecommuniceerd worden in het Facebookevenement en het evenement op de site.