FAQ Project Leuven Festival
Ik heb meer QR-codes ontvangen dan ik tickets hebt besteld.
A: Deze QR-codes zullen allemaal identiek zijn. Mocht je meerdere tickets besteld hebben kan je ze uit elkaar halen door te kijken naar de link onder de QR-codes. Deze is net zoals de QR-code uniek per ticket. Zo kan je te weten komen, welke dubbel zijn en welke niet.
Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?
A: Als de link die je ontvangen hebt niet naar het betalingsplatform leidt, contacteer dan direct projectleuven-. (Probeer dit op zowel een PC als telefoon) Mocht dit wel lukken, probeer dan zeker de verschillende betaalmogelijkheden uit. Via bancontact kan je bijvoorbeeld betalen door de QR-code te scannen, rechtstreeks via de app van je bank (alleen telefoon) en via je kaartnummer.
Wanneer mag ik een “lid” ticket kopen?
A: Leden-tickets zijn bedoeld voor studenten die komend academiejaar een studie volgen waarvan hun vertegenwoordigende kring, één van de organiserende kringen is.
Wat zijn de vereisten om een ticket te kopen?
A: Helemaal niets! Je hoeft enkel een student te zijn met een geldig r-nummer.
Hoe ziet de procedure voor het bestellen van een ticket eruit?
A: Je bestelt een ticket via on.vtk.be/tickets_projectleuven en vervolgens wordt er een mail verzonden naar het adres dat je hebt opgegeven. In deze mail vind je een link die je zal leiden naar de betaalpagina. Je betaling is succesvol gelukt als je vervolgens binnen de 24 uur een QR-code ontvangt. LET OP: wacht zeker tot de betaalpagina je terug naar de VTK-site leidt, die dezelfde lay-out heeft als de site waar je het ticket hebt besteld. Enkel betaalde tickets zijn geldig.
Wanneer moet ik mijn ticket betalen?
A: Binnen de 24 uur. Daarna is het niet meer mogelijk om te betalen en wordt je ticket terug vrijgegeven.
Ik heb een QR-code ontvangen, wat nu?
A: Vooral je voorbereiden op het festival! Neem je QR-code mee naar één van de bandjes-ophaalmomenten (TBA) of naar de inkom van het festival zelf (dit wordt sterk afgeraden, aangezien er verwacht wordt dat de wachtrij vrij lang zal zijn, met een bandje af te halen kun je deze overslaan). Op het bandjes-ophaalmoment ruil je je QR-code om in een bandje. Dit bandje geldt als toegangsbewijs in de fast lane.
Ik heb een QR-code mail ontvangen met een verkeerde datum.
A: Geen probleem, dit is een schoonheidsfoutje in ons systeem, het ticket is geldig volgens info van de vermelde optie. Dit zou voor nieuwe tickets normaal gezien al opgelost moeten zijn.
Ik heb mij van gedacht veranderd en zou toch graag een ander ticket hebben.
A: Mocht je nog niet betaald hebben, bestel dan gewoon een nieuw ticket. Het “foute” ticket vervalt automatisch na 24 uur. Mocht je wel al betaald hebben, zijn we jammer genoeg niet in staat om je ticket terug te betalen.
Kan ik mijn Project L ticket achteraf doorverkopen?
A: De organisatie van Project Leuven Festival is niet verantwoordelijk voor het doorverkopen van tickets. Indien je toch jouw ticket doorverkoopt moet de nieuwe eigenaar schriftelijke toestemming kunnen voorleggen van de originele eigenaar bij het ophaalmoment. Deze schriftelijke toestemming geeft de nieuwe eigenaar de machtiging om het toegangsbandje in naam van de oorspronkelijke eigenaar op te halen met de QR-code die dan wordt doorgegeven. De QR-code bevat de naam van de persoon die het ticket heeft gekocht.
Ik heb per ongeluk lid aangeduid en besef net dat ik toch niet in aanmerking kom. Wat moet ik nu beste doen?
A: Je kan het resterende bedrag overschrijven om te zorgen dat je QR code niet geweigerd zal worden bij ophaalmoment/aankomst. Goed dat je dit meldt en opstoppingen voorkomt voor iedereen! Je kan dit doen via volgende gegevens: BE42 7350 1633 1754 met als mededeling: “700310 - Project L - Naam - Soort ticket”.
Hoeveel QR-codes moet ik juist ontvangen?
A: Per ticket dat je koopt, ontvang je 1 unieke QR-code. Het kan zijn dat je teveel QR-codes ontvangt, indien dit het geval is: lees de eerste vraag.
Ik heb na mijn reservatie geen mail gekregen om voor mijn ticket te betalen, wat nu?
A: Door overbelasting van het aankoopsysteem kan het zijn dat sommige betaalverzoeken niet worden uitgezonden. Je kan in dit geval nogmaals een ticket reserveren. De kans dat ditmaal het betaalverzoek niet doorkomt is kleiner. Je moet dan ook maar enkel betalen voor die tweede reservatie. Je eerste reservatie zal dan later vervallen.
Ik heb gisteren een ticket besteld voor Project Leuven. Ik heb dit ook direct betaald en een betaalbevestiging gehad, maar geen QR code ontvangen. Het geld is ook al van mijn rekening af. Is er hierbij iets fout gelopen?
A: Het kan in onwaarschijnlijke gevallen zijn dat je na succesvolle betaling geen QR-code toegestuurd krijgt. Maak je geen zorgen, dit kan makkelijk opgelost worden door volgende informatie door te sturen naar projectleuven-: Naam van persoon op ticket - Mailadres. Dan kunnen we dit binnen de 24 uur in orde brengen voor je!
Als ik op de betaallink klik krijg ik volgende melding “Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw. Als u de eigenaar of integrator van deze website bent, meld u dan aan bij de backoffice van Paypage om de details van de fout te zien.”
A: Probeer de betaallink via verschillende apparaten (PC, telefoon, tablet, …). Indien het probleem zich blijft voordoen, contacteer projectleuven-.